γκρίνια about flash

Όπως είπε και ο αλέκος σε σχόλιο του προηγούμενου post το adobe flash είναι φορτωμένο με bugs. Πώς το διαπιστώνει κανείς; Ανοίγοντας ταυτόχρονα δύο σελίδες (όχι παραπάνω ) και θα δει το σύστημά του να κολλά. Δεν έχω βρει λύση. Καμία λύση. Παραμόνο να ευελπιστώ να λύσει το πρόβλημα η adobe ή κανένας καλός χριστιανός (βασικά και άθεος να είναι δεν με αφορά).

Βέβαια υπάρχει και η λύση του gnash, όμως ακόμη από όσο γνωρίζω δεν βρίσκεται σε ικανονποιητικό επίπεδο.

Θεωρώ χαζό και ηλίθιο το σύστημα να τρέχει σφαίρα σε τόσες και πιο βαριές εφαρμογές και να κολλάω ανοίγοντας την ιστοσελίδα της nokia ή βλέποντας ένα βίντεο youtube.

3 Responses to γκρίνια about flash

  1. Ο/Η cyrusgeo λέει:

    Χαίρετε, χαίρετε, και με γεια το νέον ιστολόγιον.

    Ελπίζω να μην σε πειράξει — κι εγώ για γκρίνια θα έρχομαι…

    Λοιπόν: από την ως τώρα εμπειρία μου, έχω να δηλώσω ότι κάθε εγκατάσταση κάθε διανομής παρουσιάζει δικά της, διαφορετικά, προβλήματα. Είναι μυστήριο αυτό το πράγμα, αλλά μάλλον έχει να κάνει με το εκάστοτε hardware και με το πώς «πατάει» πάνω του η εγκατάσταση.

    Συγκεκριμένα ως προς το flash:

    Είχα το opensuse 10.3 στο laptop, και δούλευε άψογα — οπότε είπα να το βάλω και στο νέο desktop (σε dual boot). Εγκατέστησα το flash και το flash plugin κανονικά, μόνο που δεν μπορούσα να δω βίντεο youtube, γιατί, λέει, «δεν ήταν εγκατεστημένο το flash». Έλα, όμως, που ήταν…

    Μετά από πολλές δοκιμές, απεγκαταστάσεις, επανεγκαταστάσεις και δε συμμαζεύεται, το flash εξακολουθούσε να μη δουλεύει. Υπόψιν ότι στο laptop το flash δούλευε μια χαρά!

    Έβαλα το Ubuntu 7.10, και όλα πάνε ρολόι — εκτός από κάτι κολλήματα με το k3b, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία…

  2. Ο/Η koulpa λέει:

    Εμένα πάλι δε μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα έκτοτε.. στο laptop, δεν έχω ασχοληθεί εδώ και 2-3 χρόνια με το desktop..
    dvd δεν αναγνωρίζει.. το μικρωνο ακόμα δεν.. αλλά σιγά σιγά..
    Την καλησπερα μου:):)

  3. Ο/Η cortlinux λέει:

    καταρχήν cyrusgeo καλώς ήλθες 🙂

    η αλήθεια είναι ότι κι εγώ έχω παρατηρήσει κάτι ανάλογα. όπως έχω παρατηρήσει πχ ότι όταν θες να περάσεις την διανομή σου σε χώρο μαζί με άλλα λειτουργικά καλύτερα την δουλειά είναι ,να την κάνεις με madriva, εύκολη κατανοητή και χωρίς προβλήματα. όλες οι υπόλοιπες είτε έχουν χάλια interface είτε θα σου δημουργηθεί «σκάλωμα».

    ειλικρινά το flash με έχει *μήσει. και το ίδιο έχω παρατηρήσει και σε υπολογιστεί που σώθηκε λόγο ubuntu (δεν δεχόταν καν να τελειώσει την εγκατάσταση των windows λόγω ανάπτυξης θερμοκρασίας) όταν είναι να χρησιμοποιηθεί το flash κατευθείαν «πέφτει» και κλείνει.

    @koulpa

    απορώ για το κόλλημα με το dvd. με το ubuntu το 7.10 παρουσιάζεται; θα σου έλεγα να δοκιμάσεις και με opensuse αλλά μόνο αν έχεις χρόνο.

Σχολιάστε

